Södervik - Spåra - Glömma minneskort...

Har spenderat helgen i Mats stuga i Södervik, en liten "by(?)" utanför lycksele. Väldigt härligt där! Sköt luftgevär, sprang i skogen med Isabelle, spårade med Isabelle. Är riktigt imponerad över henne, har inte spårat på mer än en månad och så lägger jag ett spår på 100 meter i blötskogmark (Ska vara ganska svårt att spåra i) men hon hittar rätt direkt! :O Helt sjukt! :O
Nä men jag packade med hela kamerautrustningen för att försöka fota solnedgången vid sjön (Hade bilden i huvudet!) men lagen om all jävlighet slog in... Hade med mig kamera, vidvinkel, tele, stativ, laddare... Men något saknades!? Va fan! Minneskort fanskapet... Bra Olsin, bra.. Hur fanken kan man ta med sig allt förutom minneskortet?! Berätta de för mig!

Nu något posetivt! :D Pappa skickade kameran igår så antingen imorn eller på Tisdag kommer min nya trotjänare! :D Så taggad!

Ger upp... Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback