Angry Birds skal till iPhone!

För den som inte vet så är jag helt tokig i Angrybirds! Några av mina uppgifter jag gjorde på gymnasiet hade med Angry Birds tema! Har spelen till alla plattformer! Även PC xD Och bara för de så har ida på sin blogg Adaras en tävling där man kan vinna ett Angry Birds skal till sin iPhone och jag som nyss har skaffat mig en iPhone så skulle de vara UNDERBART! Pricken över i:et! Sista spiken i kistan! Alla hästar hemma.... Ja ni vet! Så får hoppas jag vinner! XD Wish me goodluck!
När de gäller iPhones kamera så har jag varit tvungen att testa den lite lätt! Och kan säga nu att den är mycket bättre än den på min förra, men som en mobilkamera så presterar den väldigt dåligt i svagt ljus! På tal om hallon!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad kul att du är med och tävlar! Lycka till! Älskar också Angry Birds, hihi! :D



- minns inte om jag svarade, men det stämmer att min kille spelar på 360. Han har dock inte BF3, fast han önskar sig i julklapp! :D Han sa att han gärna kör mot dig då! ;)

2011-12-05 @ 23:52:41
URL: http://adaras.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Haha eller hur! Om jag ska vara ärlig så blev jag faktiskt förvånad av hur många bilder jag kunde ta med SONY-kameran innan batteriet tog slut. Men då hade jag inte skärmen på full styrka. ;)

2011-12-06 @ 17:59:54
URL: http://adaras.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- tyvärr han det inte bli några djurbilder med Sony Nex-5n. Vi har inte så mycket djur i närheten, hehe.xD

2011-12-09 @ 19:59:57
URL: http://adaras.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Jag vill sååå gärna ha det där zoomobjektivet! :D Synd bara att det kostar typ 10 000... haha

2011-12-10 @ 23:35:31
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback