Söndags foto

Då var den här söndagen gjord och imorn är de skola! YAAY! Just nu håller vi på med Elkompitens B som innehåller regler på hur vissa saker ska kopplas och vad påföljden är om de blir fel osv. osv. men de var inte därför jag tänkte skriva! Var nämligen idag hos schäferklubben idag och tog lite bilder och beundrade! Lyckades även få med Elin så nu är även hon sugen på en Schäfer! SUCCESS!
Har varit och fotat några gånger i den här lokalen förut och måste säga den är värdelös när de kommer till att fota! Taskigt ljus och trångt! Sen så måste jag också skylla på mitt val av objektiv! Använde mitt 17-40 gav  alldeles för mycket vidvinkel! Men tyvärr jag hade inte så mycket annat val! De var den eller 75-300 så valet var enkelt!

Ett 24-70 2,8 skulle var helt perfekt för den här lokalen! Bra brännvid och ljusstark! Var nämligen tvungen att gå upp till ISO 1000 för att få en någolunda snabbslutare! 2,8 is tha shit ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Derp!

Nej! hellre 24-105 4L IS!!! :O

2012-01-23 @ 13:19:45
Postat av: sanna ;D

en schäfer skulle inte va helt fel :)! Det är fiina vovvar!

sv; Åhh, var museet bra? :D Jag vill jättegärna dit!

Är han mycket längre en dig? :0

2012-01-31 @ 20:58:53
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback