19

de är 19 dagar sedan jag gjorde ett inlägg så efter lite gnäll från vissa fronter så tar jag väl och skriver då!
Tänkte nämna lite om Canon vs Nikon...

Har kollat runt lite och tycker inte de finns något som är vettigt! De enda jag har kommit fram till är att de enda sättet är att jämföra kamerahus! För enligt mig, den bästa kameran tillverkaren (för varje enskild individ) är den kamera du kommer i kontakt med när du börjar fotografera! Jag tex kör Canon för att pappa har Canon! Och varför han har Canon vet jag inte men de jag vet är att han köpte en Canon digital var för att hans gamla objektiv skulle passa! För han säger idag att de lika gärna kunde ha blivit Nikon, men nu är han fast i Canon för att de annars skulle bli så dyrt att byta till Nikon! xD Så om pappa hade haft Nikon skulle jag också haft de. Sen finns de säkert andra faktorer men de orkar jag inte bry mig om!

Jag är nöjd med Canon så jag stannar där! Så länge ingen ängel ger mig en Nikon D4 (A) då kan jag nog byta! Någon? :D

Kommentarer
Postat av: sanna ;D

Oho nice :D so your dad has spoken! :thumbup:

bra.. för om någon då kommer och säger att något märke är bättre en det andra så kommer jag komma och "Wille sa att........." xD höhöh..... life is great sometimes ;D

2012-03-15 @ 07:08:19
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Yeey! Den kameran får GÄRNA någon skicka till mig också :D

Jag hade ju tänkt att köpa en Canon men det bliv en Nikon istället och nu är jag fast med det märket för livet i guess ;)

2012-03-18 @ 13:52:36
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback