Airsoft myr

Idag har jag vadrat 1 mil större delan av de var i myr! Jag plurrade till strax under höften... Hål i sulorna på mina klängor... Ja annars är de bra!
Nä men vi var och spelade airsoft idag jag och fredrik med ett airsoft lag som heter SARC (Swedish Airsoft Ranger Corps) som vi ska gå med i! Kan säga trots myr HELVETET och regnet så hade vi riktigt kul! Jag kände mig jädrig nere och ville bara hem till Elin xD tills vi kom i strid :D
Jag i mitten! Visst ser jag bad ass ut?! Ser lagomt bitter ut!

Men tyvärr så råkade en av medlemmarna få i sig räkor (allergisk) jag och en annan (Dennis) hade precis varit och lött en kontakt till hans bössa och just precis när vi skulle ta oss tillbaka till dom andra ringer Fredik och säger Simon har fått i sig räkor och vi måste fara och möta upp ambulansen. Ja vi skyndar oss dit, hoppar oss ur bilen vi åkte i nästan i farten xD slänger av oss grejorna sätta Simon fram och underskötersan Dennis i Bilen och bränner i väg med en sladd i leran och möter upp ambulansen! Vi fick tyvärr fortsätta utan honom men vi fick veta senare att han hade klarat sig utan någon allerigiskreaktion och mådde bra! Men under hela tummultet så var jag helt upp jagad xD
Tur man har Elin som lugnar en <3

Vad har ni gjort i helgen? Ingen myr ni har gått i?

Kommentarer
Postat av: jossan

lät skoj överlag,kul du gillar det! :P

2012-05-21 @ 10:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback