Diod, Anod & Katod

Sitter på skolan och "försöker" plugga (har iaf läst snart 2 kapitel idag) Grundläggande Elektronik! Men de går ganska trögt just nu! Men de här är sista kursen innan jag byter skola! Sen får man se om de blir nå bra xD
Är just nu på kapitlet om Dioder xD

Påmin mig om att jag ska visa en bild jag tog strax innan jul! Har tänkt flera gånger visa den men glömmer de alltid när jag väl sitter vid datorn! Bara för att jag kommer ihåg de så sitter jag vid fel dator xD

Sen så ska jag göra grundlig forskning i skillnaden mellan Nikon och Canon! Så de är på gång xD

Men nu ska jag "plugga" TaTa

Kommentarer
Postat av: En kändis vid namn Emi

TÄNKER FAKTISKT HA VILODAGAR. SNYFT. Men då bloggar jag bara vanligt, vardag såklart :D~ Fast höhö jag har ju hållt schemat not. Ska dock blogga och följa schemat idag :D~

2012-02-09 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback