Idéer

Snackade lite med Fredrik igår om vad jag ska kunna skriva här på bloggen, för på senaste tid har jag bara haft idétorka!

De lilla vi fick fram var bla att jag ska göra ett test på ett av hans objektiv! Sen en riktigt bra idé var BildBattle! Jag lägger fram ett Tema som sedan 2 fotografer ska ta en bild var och som jag sedan lägger ut på bloggen och så att mina "MILJONER" läsare kan rösta på! Där vinnaren får äran att kallas sig "BilBattle Champion of the Week" eller nått i den stilen! Men den är bara i idé stadiet än!

Sen så ska jag nog inte bara skriva om fotografering! Jag vill också klämma in HUND i bloggen också! En blandning som jag ska försöka få de bra! xD Men jag är så grymt intresserad i både hundar och fotografering så ;) Blir nog att jag ger tips och trix i de jag kan om hund! Får försöka blanda de på bästa sätt xD

Sen ska jag försöka göra en ny header! Lite mindre än den förra sen kanske lite mer vintrig också!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Derp!

Du borde till en början inte något tema! efter som de kanske inte kommer vara så många som skickar inte bilder?

2011-12-19 @ 08:48:31
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Låter som awesome idéer! :D Kör på!



- Haha, hoppas ni får det bra i södra Sverige då! ;) Jag längtar redan lite tillbaka till det lite varmare vädret i Stockholm. ^^

2011-12-21 @ 21:57:48
URL: http://adaras.se
Postat av: sanna ;D

Kan du inte lägga ut massa bilder du fotar, för det är alltid roligt att kolla på :D Åså vill jaa att du bloggar 1 inlägg om nikon och canon det är en ordeR xD jag kommer telepatisera det in i din gärna! xD haha.. eller vare heter

2012-01-07 @ 12:22:45
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Jättemycket nice idéer ju! Do it! :D

Übersöt bild på vovven också ^^

2012-02-15 @ 17:21:36
URL: http://adaras.se
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Vilken supersöt hund och så fin bild!

2012-04-13 @ 22:15:16
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin bild :D

2012-04-22 @ 15:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback