She left you

Har haft lite och göra men måste nog skylla på att jag är lat varför jag inte har skrivit nått mer! För igår steg jag upp halv 6 (är van vid att få sova längre nu när jag är arbetslös xD) och skulle iväg till Skelleftå eller som en utlänks innebandy spelare sa "do you have a town called she left you?" Klockren xD

IAF! Skulle dit med fäktklubben och visa 6or hur man fäktades! De var något idrottensdag eller nått (JAG VET INTE VAD DE VAR!!). Skulle vara där från 9-15, kan lova att jag visade mer än 100 6or i hur man fäktades!

EFtersom jag visade hur man skulle gör och inte göra när man fäktades hade jag tyvärr inte så mycket tid att fota men några bilder han jag skjuta iväg!
Gardar skötte om på klädning av småttingarna
En stund innan lunch tog jag över och klädde på småglinen, föredrog nog att visa hur man fäktades! Gardar tog den här bilden, märks de? ;)
Så här såg vårat "bås" ut, till höger var på kläningdelen och vänster pister. Jag tog mig friheten att sätta upp banden så de skulle kännas lite "lyxigare" när man kom för att få fäktas ;) Tejpade även pisterna (banorna) om man tittar till vänster så ser man lite av de jag tejpade ;)
Bara en bråk del av dom som kom och provade! Bortre båset hade dom RC bilar! :O
Vi bytte så jag skulle köra men då hittade gardar en övergiven verktygslåda! Han tog ALLT! Sen så hinner jag bara köra en liten bil tills husvagnen framför mig får däcksprängning och svajar på körbanan. Körde om och gardar vinka viftade pekade till förare men han fattade inget! "Eh, ja jag har en husvagn? Eller vad menar du?"

Nä får ta och slänga upp ett fotoinlägg nu snart! Hade tänkt dra och fota björklöven nu på söndag så får väl bli något av de ;)

Nu är sängen desperat efter mitt sällskap! G'natt!

Kommentarer
Postat av: jossan

kul inlägg :)

hahha och det om "she left you" var ju verkligen klockrent som du sa xD

http://www.klockren.nu/ (titta ;) )

måste varit kul att instruera andra:)

2011-09-23 @ 11:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback