Nya inköp

Har just kommit hem från att ha varit med Elin och sett lite Erik och Mackan! Awesome! Innan jag for till Elin tog jag en sväng till Cyberphoto för att hämta lite saker jag beställt. Behövde lite saker till utrustningen! Har på något höger och vänster slarvat bort snabbfästet till stativet (jag är lite av en slarver) så de var bara att köpa en ny... Sen cyberphotos egna putsduk, men de som var de egentliga huvudsyftet med beställningen var... damm... damm... daaaa... radiofjärrutlösare!!! JA! Består av 2 delar! En mottagare som man sätter antingen i blixtskon eller på ett stativ (eller något annat med 1/4" skruvfäste) och en sändare där antennen ser ut som antennen på radiostyrda bilarskontroller! Personalen är riktigt trevliga måste jag säga! Plus att han slängde upp 2 påsar m&m's och sa "Nu klarar du dig hela helgen;)"
Länklista på de jag har köpt:

Meike Trådlös fjärrkontroll C3
Manfrotto snabbplatta
CyberPhoto Linsrengöringsduk i Microfiber
Nu lägger jag mig! G'natt!!

Kommentarer
Postat av: Emelie ;3

Du glömde länka de äckliga M&M'sen :I!

eww på jordnötter :mad:

sv: Jag kan dom nu hehehe :D

2011-09-17 @ 15:24:19
URL: http://engelbrektganskaperfekt.blogg.se/
Postat av: MADDES

Kikar in och önskar dig en riktigt fin kväll!

2011-09-17 @ 18:47:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

kinda awesome dude :P !

sv; klicka f5 så uppdateras sidan :)



Haft en bra helg annars? ;D

2011-09-17 @ 21:15:23
Postat av: sanna ;D

skickades från mig xD

2011-09-17 @ 21:15:43
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback