Marknadsfoto

Drog till Fredik igår för att visa min nya högrahand (kameran) och diskuterade skillnader mellan våra kameror och att jag skulle göra ett test mellan 20D och 50D (Kommer snart).
Fredriks skor som är gjorda på gammla däck! Coolt!
De är matmarknad i centrum! Vi drar och fotar de! Måste säga de var en del folk där och de fanns mycket att fota! Men jag var så oengagerad att fota! SKÄRP DIG WILLIAM!
Bara för att så bytte jag och fredrik objektiv med varan ett tag så jag fick ha hans 70-200! Kan säga att jag vill ha ett bättre tele! Mitt tele är lika gammal som jag!!!  Helt sjukt! Något mindre sjukt, Vi träffade även Emi och Sanna :D
Slutet av dan lämnade jag turturduvorna Fredrik och Malin så dom fick gå på bio själva ;)
Nu är de min och Elins tur att fara på BIO!!!! Ha'de!

Kommentarer
Postat av: sanna ;D

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHHA vilken bild på mig och Emi :thumbup: sjukt vackra xD garvar ihjäl mig :P

Vad vare för bajs på nån bild? det såg ut som nån jätteäcklig maträtt, fast med svamp och svamp e gott, men det såg bajsigt ut :0

Vilken film ska ni se? :-P

2011-09-10 @ 22:28:21
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: Emelie ;3

This is going to be your death.

2011-09-11 @ 15:44:01
URL: http://engelbrektganskaperfekt.blogg.se/
Postat av: Emelie ;3

Yes it is.

2011-09-12 @ 21:59:47
URL: http://engelbrektganskaperfekt.blogg.se/
Postat av: Fredrik Derp!

Jag diggar bilderna! :D

2011-09-13 @ 12:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback