Ruth m.fl

Drar ner till sundsvall nu i helgen då både västernorrlands kennelklubb och norrlands taxklubb annornar utställningar! Tyvärr så var vi försent ute med anmälan till kennelnklubbens utsällning! Så de blir bara att heja på Ruth! Och förståss SCHÄFRAR! :D
Så igår tränade vi Isabelle att gå i ring, stå på dommarbord (Hon hade stora problem med att andra människor tog i henne på de sätt dommare gör) och LITE aggility! Alltså springa genom en tunnel xD
Passade även på att ta lite bilder
Ruth skulle visa alla andra hur man skulle stå på dommarbordet!
Måste säga att lokalen vi var i var en utmaning att fota i! Dåligt ljus, sen plywood skivorna gjorde ljuset as skumt! xD Vilket ledde till högt ISO tal utan att få för mycket brus i bilderna men fick dåliga slutar tider... = jag är inte 100% nöjd med kavliten i bilderna men jag gillar hur dom "blev"

Kommentarer
Postat av: Anonym

DIN HUND ÄR EN KATT.

2011-10-09 @ 22:19:18
Postat av: sanna ;D

hehe, xD !! Ah, skulle vara roligt att möta ändå :'3

YÄÄY.. nästan toblerone :D !!

2011-10-10 @ 11:48:31
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Tycker bilderna blev jättefina! :) Det är alltid en utmaning svårt att fota när ljuset är dåligt.



sv: Nej jag hade faktiskt bara Premiere Pro Cs3 igång, men min dator är typ för seg, haha. Ramminnet är på 4GB, men jag antar att jag måste frigöra mer på hårddisken eller nåt. ^^

2011-10-13 @ 23:01:40
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback