Borde jag skärpa mig?

Kan ingen komma och daska till mig så jag orkar skriva oftare?!
De har hänt lite saker sedan sist ;) Har påbörjat min elektriker utbildning! Kan säga de känns rätt!

Sjukt intressant de vi håller på med! Men jag är alltid mör i slutet av dagen! Vi räknar nästan bara matte xD U=IxR Omhs lag är bla en formel vi använder oss av xD Finns många fler! På måndag ska vi börja med labbarna så de är jag taggad över! :D Klassen och en av lärarna vi har är sjukt awesome! xD
'
Digital och analog mulitmeter ska börja på måndag att mäta spänning, ström och resistans med sådana xD

Fast på fotofrånten går de väldigt trögt! Har så mycket annat för mig så de blir inte mycket av de! Fick ett rycka för ett tag sedan att jag saknade att fota hockey! Vill göra de!

Ska jag de?

Kommentarer
Postat av: jossan

vad roligt att det går så bra med utbildningen! :D

2011-11-11 @ 12:37:40
Postat av: martina

kikar in och önskar dig en trevlig kväll! :)

hoppas att du har haft en bra dag hittills?

2011-11-11 @ 19:34:29
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Skriv oftare!! :D Vill se fler bilder av dig också! Kanske inlägg med lite fototips och sånt ockaå!? =)

2011-11-12 @ 21:32:27
URL: http://adaras.se
Postat av: Fredrik Derp!

Har försök daska till dig hela tiden! Men ingen skillnad blir de... :O

2011-11-12 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback