Kamera 360

När Xbox 360 kom 2005 var de ett av de jag alltid velat ha! Men fattig som jag är så såg de inte ljus ut... Tills 6 år senare! Sådär lite lagomt efter så har jag äntligen skaffat mig en 360! Min syster mimi är skyldig mig hälften av vad den kostade efter som vi bestämde oss för att dela på en! Hon kläckte ur sig att hon ville ha en 360 nu i veckan... Kunde hon i klämt ut de tidigare?! Så vi hade kunnat skaffa en tidigare! Aja nu har jag en iaf! Och är AS GLAD! :D

Sen kameran kommer jag inte få förän tidigast Fredag... Pappa lyckades inte hitta en kartong att skicka den i och han far till Danmark imorn och är där till på onsdag kväll... Så de blir bara att vänta! Fast de lär iaf gå fort! Jag har ju 360n ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Derp!

Så du menar att du valde en Xbox360 istället för en PS3...? Suck

2011-08-28 @ 22:41:39
Postat av: sanna ;D

Gött :3 vad har du för trevliga spel till det då? xD Varför köpte du just en xbox? :0

2011-08-29 @ 21:48:12
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback