Jag ska bli pappa!

Och då menar jag till en ny kamera och inte barn! som tur är... Pratade just med han som ska sälja den och allt är uppgjort! Nu ska bara pappa hämta den och skicka upp den så får jag den hem! :D AS TAGGAD!!!

Får mer än bara kamera huset! Får med ett canon batterigrepp, 3 batterier, 16 GB minneskort och sist och inte minst ett 17-40mm /4L Objektiv! Och allt för 9000kr! Alltså jag är så taggad så jag skulle kunna sluka 2 gurkor! Helt sjukt!
En aning över exponerad bild och kanske inte den bästa bildkompositionen men här har ni den!
Men nu ger jag mig! Farväl!

Kommentarer
Postat av: Emelie ;3

hahaha jag ba O_O WHUTA PAAAPAPAAA?A?!?!!!?! men najs.

2011-08-24 @ 16:50:48
URL: http://engelbrektganskaperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback