Grad Prix 2011

Grad Prix är en fototävling som Kamera & Bild aragerar varje år! Mer info i länken...
Kamer & Bild Grad Prix 2011

Jag gillar inte fototävlingar för oftast dom bilder som vinner är helt värdelösa bilder! Jag har under mina år lärt mig att horisonten inte får ligga i mitten eller får vara sne, 1/3 regeln och en massa grundregler inom fotografering! Men då kommer en hamster och vinner tävlingen med en bild som bryter reglerna helt och hållet! I länken finns även bilder från dom förra etappen i tävling se själv!

Visst vissa bilder är bra men vissa är riktigt "Va fan...?".(Bilden) Den som vann senaste etappet är en "va fan...?"bild, visst de är häftigt ljus i den och att motivet är väl ganska "rolig" i hur han tar på sig tröjan men  dommarens kommentarer... "Och att fotografen lyckats komma nära någon som är skada. Man ser att fotografen brinner det här projektet och att de känner varandra" Aja allt är väl en smak sak men själv tycker jag vissa dommare borde kolla upp sin smak...

Nu ska jag sluta vara negativ! I alla fulla fall så har jag tänkt skicka in bilder till nästa etapp bara för att! Tänkte de kan vara värt ett försök.
Här är ett av mina bidrag! Försöker bara hitta en bild till "men var katten har jag lagt den?"

Nu ska jag ge mig! Ha'de!

Kommentarer
Postat av: jossan

hm förstår du tycker det känns surt då..

aja.. lycka till i nästa tävlig iaf!

2011-08-29 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback